Translate

Khamis, 10 Julai 2014

PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE

Peppermint Ginger Plus dibuat daripada bahan semulajadi dan bukan dari bahan sintetik. Ianya mengandungi 4 herba yang terpilih dari Barat dan Timur. Dan 4 herba inilah yang memberi kebaikan kepada penggunanya. Dah sah ia selamat digunakan. Ia telah diuji secara klinikal dan telah terbukti mengatasi masalah seperti :-

     1. Mereka yang sering mengalami masalah pencernaan
     2. Wanita mengandung yang mempunyai masalah loya dan morning
      sickness
     3. Mereka yang sering mengembara yang mabuk laut/ mabuk darat
     4. Mereka yang mempunyai masalah angin dan gastrik
     5. Mereka yang mengalami masalah kembung perut

MANFAAT UTAMA PEPPERMINT-GINGER PLUS

Pudina: Melegakan otot perut, ia mempunyai kesan penenang. Membantu penghadaman, mabuk perjalanan, membantu melegakan gastrik, pedih hulu hati dan cirit-birit. Selain itu, ia melegakan kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul akibat rawatan kemoterapi. Pudina merangsang mengeluarkan peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selsema akibat kesejukan. Perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan kekal fokus.

Halia: Masyarakat Cina telah menggunakan halia lebih daripada 2 ribu tahun. Halia merangsang rembesan enzim salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, senggugut, loya dan mual ketika mengandung dan semasa dalam pantang. Satu kajian di United Kingdom menunjukkan bahawa halia menghalang muntah selepas pembedahan pesakit wanita. Penyelidik di Switzerland mendapati halia berkesan sebagai remedi merawat mabuk laut. Laporan penyelidikan awal telah merumuskan bahawa halia juga merawat dan mencegah masalah mabuk perjalanan.

Adas/ Jintan (fennal): Orang-orang Eropah mengambil biji adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut. Ia melegakan sakit perut dan melegakan selsema. Ia juga dapat membantu dalam masalah alergi pada saluran usus.

Jintan Manis (anise): Digunakan oleh orang-orang Mesir purba. Ia melegakan masalah pencernaan dan gejala senggugut, batuk dan kahak. Merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan, menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang ringan, melegakan haba di musim panas dan lembap, menjana tenaga badan dan lembut pada perut.

Siapa yg perlukan Peppermint-Ginger plus?

    Orang mudah mabuk laut / darat / udara.
    Travelers.
    Orang mempunyai masalah gastrik.
    Mereka yg sering atau mudah kembung perut atau angina.
    Orang yg mempunyai masalah pencernaan.
    Wanita haid.
    Mereka yg mudah dijangkiti batuk.

BAGAIMANA CARA PENGAMBILAN PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE NI?

Terdapat 2 cara untuk menikmati dan merasai khasiat Pepper Mint Ginger Plus Shaklee. Yang pertama boleh ditelan begitu sahaja dan yang kedua, yang paling aromatik, boleh campurkan 2-3 biji Pepper Mint Ginger Plus Shaklee ke dalam teh o panas. Sungguh nyaman dan melegakan. Anda order sahaja teh o panas di kedai, dan masukkan 2-3 biji Pepper Mint Ginger Plus Shaklee ke dalam minuman anda, ia dah jadi setaraf teh herba cina untuk satu cup. Anda boleh amalkannya 2 atau 3 kali sehari dan dengan izin Allah, masalah anda juga akan selesai.

sekiranya berminat dengan produk ini atau produk-produk shaklee yang lain boleh berhubung dengan saya:
Norhafizah kamis
sms/ whatsapp : 0196874416
gmail: norhafizah1908 @gmail.com
facebook: norhafizah kamis
page: dunia vitamin anda

Anda akan mendapat konsultansi percuma drpd saya sekiranya membeli produk drpd saya.

Tiada ulasan: